Електронните книги срещу хартиените им събратя

Чували сме много мнения за електронните устройства за четене(или "електронните четци").Четенето на електронни книги по-добро ли е от колкото четенето по-старомодния начин?Нека изброим предимствата и недостатъците на електронните книги срещу печатните книги.

Причини поради които искам електронен  четец:
1)Тежко ли е това което нося в раницата ми?
След прочитането на  книги като Twilight Saga,Harry Potter и Deathly Hallows,както и други доста големи книги,бихме  се радвали  да имаме електронен  четец само за да избегнем носенето на 3-4кг книги.

2)Точно тук....в момента!
Най-голямото ми опасение относно поръчването на дрехи,книги и други предмети онлайн е,че не само трябва да плащам за транспорт и доставка,но също да чакам известно време докато пристигнат.Често срещан случай е при купуването на книга онлайн да чакаме по 3-4 дни преди да можем да започнем да я четем.Междувременно аз нямам нищо за четене.С електроненчетец,мога да свалям електронни книги и да започва да чета веднага.

3)Пестене на място
Един от основните проблеми с които живеeм е недостатъчното място за всичките си неща.В момента много книги са разхвърлени на различни места в моя апартамент.По-голямата част от моите книги са на лавицата,но тези които не се вместват се намират под леглото ми,на перваза на прозореца,в гардероба и прочие.


Причините,поради които предпочитам книгите:

1)Пари,пари,пари....пари!
Електронните четци в момента варират от $200 до $400 и отгоре на това трябва да плащаме и за електронните книги в онлайн книжарниците.Нормалната книга можеш да заемеш от приятел,а тази в електронен вариант в повечето случаи не можеш да вземеш просто от някъде и да я качиш на четеца си.Плюс това,се замислям над това колко книги може да си купите за да достигнете до цената на електронната книга.

2)Търсенето  по книжарници
Едно от любимите ми неща за вършене през свободното време е да се ходя до местната книжарница и да проверявам за нови книги.След това ще си закупя книгата от там или ще си закупя книгата онлайн за да спестя пари.За съжаление електронния четец отнема забавните моменти от сърфирането в онлайн магазина и купуването на книги тук и там.Плюс това дори и да намерите книгата която търсите,не може да бъде на разположение в електронен формат  все още.

3)Проверявам какво купувам предварително
Ако не търся в книжарницата,купувам книги онлайн,или вземам на заем от приятел,разглеждам ги безплатно в обществената библиотека.За съжаление много обществени библиотеки не разполагат с необходимите средства,за да предложат цифрови електронни книги онлайн за потребителите.

4)Не изпускайте книгата си....
Аз съм изключително непохватен човек.Дали се спъвам в собствените си крака и разливам кафе върху себе си или случайно изпускам мобилния си телефон на земята,съм се научил на едно - по добре да няма скъпа електроника около мен.Ето защо притежанието на един електронен четец в случая е напълно немислимо.Искам да кажа че ако всеки път когато изтървах мобилния си телефон имах по 1лв щях да съм събрал достатъчно пари за електронна книга.